לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

עיצוב חדרי נוער

עיצוב הבית הוא משימה לא קלה – לפנינו אין סוף אפשרויות שונות ורעיונות אותם אנו יכולים למצוא בכל מקום. ישנן חנויות רבות ואנשי מקצוע המציעים את שרותיהם בנושא והבחירה קשה. אחת המשימות הקשות ביותר היא עיצוב חדרי נוער.

עיצוב חדרי נוער כולל מגוון רחב של אפשרויות. בעבר עיצוב חדרי נוער היה עניין סטנדרטי ופונקציונאלי נטו, ואילו היום הוא כולל היבטים רבים הרבה יותר: פונקציונאליות החדר והתחשבות בצרכיו, עיסוקיו ותחביביו של הנער, טעמו האישי, בטיחות החדר ורהיטיו, ועוד. כמו כן, ישנן מגמות שונות של עיצוב חדרי נוער המשפיעות על הבחירה.

אחת האפשרות של עיצוב חדרי נוער היא רהיטים מעץ מלא. זוהי בחירה קלאסית וסולידית שיכולה לעבור לבני משפחה אחרים או לעשות הסבה לרהיטים לשימוש בהם בחדרים שונים. החיסרון באופציה זו של עיצוב חדרי נוער היא העובדה שהוא מיושן ולא פופולארי בקרב בני נוער.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    אופציה נוספת של עיצוב חדרי נוער היא בחירה בעיצוב מודרני ומינימליסטי הכולל גוונים ניטראליים עם נטייה לשחר ולבן וחומרים "קרים" כגון מתכת ונירוסטה. בחדרים אלו מתקבל אפקט מרשים ובוגר שבני הנוער נוטים לחבב. מראות ותמונות גדולות מתקבלות היטב בחדרים אלו.

    אפשרות שלישית של עיצוב חדרי נוער היא עיצוב אקלקטי – בחירה של ריהוט ממקומות שונים אשר שילובם יחד מעניק לחדר את אופיו המיוחד. עיצוב חדרי נוער באופן אקלקטי מחייב טעם אישי ברור של הנער וכיתות רגליים בין חנויות ושווקים שונים, אך התוצאה המתקבלת היא בהחלט מיוחדת.

    עיצוב חדרי נוער עשוי להיות משימה לא קלה לאור העובדה כי קיימים סגנונות עיצוב רבים. התחשבות בטעמם של בני הנוער וסקירת מגמות שונות עשויה להפוך את עיצוב חדרי הנוער למשימה קלה ואף מהנה.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *