לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

עיצוב חדרי ילדים

בברזילי מתכננים ומעצבים כל חדר וכל מוצר, בצורה המאפשרת לשלב בין הפריטים, ולהתאימם לכל חדר ולכל סגנון. זו גם הסיבה שכל הרהיטים ברשת ברזילי מיוצרים בשיטת Q&D המבטיחה מוצרים באיכות וברמה הגבוהה ביותר, ועיצוב ייחודי בהתאמה אישית. לבחירתכם, מגוון רחב של חדרי ילדים ונוער, ארונות, מיטות ורהיטים נוספים, מעץ מלא ובמבחר צבעים.

נשמח לארח אתכם באחד מאולמות התצוגה שלנו, לייעץ, להציג ולהציע לכם שלל פתרונות יצירתיים מהקולקציה המגוונת, ולסייע בתכנון החדר המושלם עבורכם.

עיצוב וריהוט חדרי ילדים בברזילי

חדרי ילדים ונוער - מיטות ילדים מעץ מלא


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    רהיטי ילדים ונוער הוא אחד התחומים המועטים בעיצוב, שבהם הייצור הישראלי צובר תאוצה על חשבון הייבוא. לדברי שי ברזילי יש לכך שתי סיבות עיקריות: "ריהוט לילדים ונוער דורש התאמה אישית למידות החדרים ולפתחים הקיימים בהם וכן דורש גמישות בייצור ונגישות לתיקונים והחלפות. על כך יש להוסיף את הריכוז הרב של הכשרונות והמעצבים הנפלאים הקיים בארץ, אשר מייצרים עיצובים יצירתיים ופורצי דרך שהם הרבה פחות שמרניים מהמקובל בעולם".

    מעצב הפנים מאיר שוכר: "העבודה המשותפת עם רהיטי ברזילי הובילה ליצירת רהיטי ילדים ונוער מעוצבים לעילא, יפהפיים ומקוריים, אשר תוכננו תוך ניסיון לשבור קונבנציות ולכן הקווים חדשניים ומודרניים. אלמנטים לא מועטים מתוך הקולקציה יכולים להתאים גם לחדרים אחרים בבית".

    איך מתחילים לעצב חדרי ילדים ?

    800X526 ירוק

    עיצוב חדר ילדים הוא לא עניין של מה בכך. יש מה לדעת, יש מה לדייק. אלא שאנשים רבים נכנסים לעניין מתוך התלהבות חיובית ורצון לעשות שמח ונעים מאוד לילדינו, אלא שאין להם שמץ של מושג והבנה בעיצוב חדרי ילדים.

    בכמה מילים הבאות ננסה מעט לשפוך קצת אור על הנושא הזה של עיצוב חדרי ילדים.

    ובכל זאת, כיוון שאנו לא מעצבי פנים ולא מעצבי על ואין לנו שום ידע שרכשנו בנושא עיצוב חדרי ילדים, אזי שנלך על הדרך הפשוטה. הבה נתחיל עיצוב חדרי ילדים משני כיוונים, כל אחד יבחר לו מה נוח לו יותר.

    אפשר ללכת מהכיוון של סכמת הצבעים, או שאפשר לבחור נושא מסוים , מחייו של הילד כמובן, ולבסס את עיצוב חדרי ילדים על סמך אותו נושא מדובר.

    ההיצמדות לשני כיוונים אלו, לאחד מהם לפחות, מונעת מאיתנו את ההשתוללות של ההדיוטות הבאים לעסוק בעיצוב חדרי ילדים. מה שקורה עם אנשים שאין להם הבנה בתחום אך יש להם התלהבות גדולה שכולה רצון טוב, אלו ודאי ימצאו עצמם מגזימים ומלעיטים את עיצוב חדרי ילדים במיני פרטים ובפרטי פרטים של אלמנטים מיותרים שרק מעמיסים על העיצוב, על כן, היצמדות לשני הכיוונים האלו, היינו, או עיצוב החדר על פי סכמת צבעים מסוימת, או עיצוב חדרי ילדים על פי נושא מסוים מחייו של הילד.

    עוד דבר שצריך לצין בשבח שיטה זו הוא העניין הכלכלי וכמובן כל המאמצים המיותרים שנלווים לאלו בדרך.

    כשאנו מתחילים ופוצחים בעיצוב חדרי ילדים בצורה של סגנון חופשי, אנחנו פתוחים להיות נוטים ושומעים וחושקים בכל הרעיונות שקופצים לידינו בדרך. והאמינו לי, אמא נלהבת שבאה לרהט ורכוש עוד ועוד פריטים למען השלמת משימת עיצוב חדרי ילדים שלה, היא אמא מאוד נרגשת ולא ממוקדת שכל לשכנע אותה ולדחוף לה, כפי שיתבטאו הסוחרים ברחוב, כל מה שאפשר לדחוף לה.

    ברגע שאמא כזו נכנסת לחנות והיא יודעת שהיא מוגבלת לסכימת צבעים מסוימת אז שמראש היא מוגבלת ואין לה עניין במגוון ענק ורחב מאוד של כל מיני מוצרים ושטויות שאפשר להציע להורים נרגשים שמנסים להחדיר עיצוב חדרי ילדים בתוך הבית שלהם.

    כך גם כשאנו בוחרים תמה מסוימת מחייו של הילד שלנו אז בעצם ההחלטה הכי קשה שיש לנו היא בחירת הנושא. משם הלאה כל העבודה כבר כמעט נגמרה. פשוט צריך ללכת ולהביא את הנדרש מן החנויות המתאימות. וסביר להניח שברוב המקרים, הנושא שיבחר לעיצוב חדרי ילדים הוא נושא מעולמו של הילד מן הסתם, ספיידרמן או משהו כזה, וכמובן שנושאים אלו כולם מכוסים על ידי אותם חנויות ויש להם את כל מה שאנחנו צריכים בשביל עיצוב חדרי ילדים באותו נושא.

    אז שימו לב, לפני שמתחילים בעיצוב חדרי ילדים, שווה להיצמד לאחד משניים אלו.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *