לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
מיטת קומתיים מעץ מלא

מיטת קומותיים – איך קונים מיטת קומותיים מושלמת לילדים?

בחירת מיטת קומותיים לילדים אינה דומה לבחירת רהיטים אחרים לבית. וזאת מאחר ואנו רוצים לבצע שלוש פעולות בו זמנית:

1. רכישת מיטת קומותיים אשר תהיה חסכונית במקום בהתאם לאילוצים שלנו מכיוון , שמיטת קומתיים, למעשה," תופסת" מקום בחדר כמו מיטת

2. רכישת מיטת קומותיים בה הילדים ירגישו בנוח וישמחו ברכישתה.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    3. רכישת מיטת קומותיים אשר תהיה בטוחה לילדים.

    מסיבה זו ניתן לחלק את תהליך קניית מיטת קומותיים לשלושה חלקים שווים:

    החלק הראשון: מדידה וניצול מיטבי של החדר

    כידוע, מיטות קומותיים שימושיות מאוד במיוחד כאשר יש לנו חדר קטן שצריך לאכלס שני ילדים. ולכן יש חשיבות רבה למדידות שנעשה קודם ליציאה לחנות לבחור את המיטה המושלמת. מאחר ומיטת קומותיים גבוהה יותר ממיטה הרגילה, עלינו למדוד אורך – רוחב – וגם גובה!. גובה תקרה ממוצעת יהיה לרוב 2.5-2.7 מטר בחלל מגורים. יתרה מזאת, חשוב מאוד למדוד לא רק את שטח הרצפה בה צפויה לעמוד מיטת הקומותיים אלא גם שטח מסביבה כדי שנוכל למשוך החוצה מיטה נוספת כאשר אחד הילדים מארח חבר או במידה ונרצה מיטה מיועדת לשלושה ילדים.

    מדידה נכונה לפני היציאה לבקר בחנות תאפשר לכם לבקש מיטה קומותיים מותאמת אישית לחלל החדר של הילדים. התאמה אישית של מיטת הילדים תאפשר לכם לנצל את השטח בחדר בצורה האופטימלית וכך למרות ששטח החדר קטן עדיין תשרור בו תחושת מרווח שתאפשר לילדים לארח חברים ולשחק בשעות הפנאי בחלל הנותר בחדר.

    החלק השני: מציאת מיטת קומותיים מושלמת

    ישנם סוגים שונים של מיטות קומותיים, ניתן למצוא מיטות קומותיים סטנדרטיים לצד מיטות קומותיים ייחודיות בהם מצמידים את המיטה לפינת החדר כך שהחלל מנוצל היטב. או בשמה , מיטת גלריה, ניתן לשלב את מיטת הקומותיים עם ארון אחסון שיהיה תחת המיטה העליונה ואף לחבר למיטה פינת עבודה נעימה לשיעורי הבית כמו מיטת רכבת . לכל ילד יש אופי ייחודי לו ולכן ננסה פעמים רבות למצוא מיטת קומותיים שתשלב בין האופי של שני הילדים. לעתים קרובות נבקש מיטת קומותיים אוניברסלית שיכולה להתאים לעיצוב חלקי החדר השונים כך שבמידה ונעצב את החדר בצבעים שונים המיטה תשתלב היטב באמצע.

    דוגמאות למיטות קומותיים של רהיטי ברזילי:

    מיטת קומותיים גלריה:

    עץ מלא קטן - מיטת גלריה

    מיטת קומותיים רכבת:

    800X697 רכבת

    מיטת קומותיים מהסדרה הצבעונית:

    מיטת קומותיים מהסדרה הצבעונית

    מיטת קומותיים מעץ מלא:

    מיטת קומתיים מעץ מלא

    את מיטות הקומותיים ניתן לשלב עם מדבקות קיר וטפטים שיתנו מראה צעיר וצבעוני יותר לחדר וכמובן ששימוש נכון במצעים ייתן נפח וצבע ייחודי לכל ילד כך שאנו מאפשרים לילדים ליהנות מעיצוב אישי למרות שהם יחד באותה מיטת קומותיים.

    החלק השלישי: בדיקת חומרי גלם ובטיחות המיטה הנבחרת

    כזכור, מדדנו את שטח החדר מלכתחילה וזה חשוב מאוד. גובה תקרה ממוצעת בישראל עומד כיום על 2.5 מטר ואילו מיטות קומותיים ממוצעות עומדות על 1.5-1.9 מטר גובה. המשמעות היא שלפעמים צריך להזמין מיטת קומותיים נמוכה יותר ובהתאמה אישית כדי לשמור על ביטחונם של הילדים. חשוב שלשני הילדים יהיה מספיק מקום כדי שהם לא יפגעו עם הראש בכל פעם שהם מתעוררים. חשוב לא פחות שיהיה מעקה יציב ובטיחותי מעץ או ממתכת שתגן על הילדים מנפילה במהלך שנתם בלילה. וחשוב מכל, שחומרי הגלם מהם עשויים המיטות יהיו איכותיים וכאלו שיחזיקו זמן רב כך שניתן להיות סמוכים ובטוחים שהילדים שלכם מוגנים.

    ברהיטי ברזילי יש לנו ניסיון ארוך שנים בייצור רהיטי ילדים ונוער ואנו מייצרים מיטות ילדים ונוער מחומרי הגלם הטובים ביותר כך שילדכם נהנה מחווית שינה נעימה ובטוחה. כדאי מאוד לבקר בסניפי הרשת ולבחור מבין שלל המיטות ורהיטי הילדים המוקפדים את המיטה המושלמת עבורכם ועבור הילדים.

     לאיתור הסניף הקרוב אליכם >

    צריכים עזרה? רוצים פגישת ייעוץ? פנו אלינו!

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *