לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
חדרי ילדים ונוער - חדר עומר - רהיטי ברזילי

איך בוחרים עיצוב מיטת ילדים מעץ מלא?

איך בוחרים עיצוב מיטת ילדים מעץ מלא?

הילד הגיע לגיל 2 ואתם כבר צריכים מיטה טובה ובטוחה שתשמור עליו בלילה? כנראה שהתחלתם כבר לחפש ושמתם לב שישנם סוגי מיטות רבים. בחירה מבין שלל סוגי המיטות יכולה להיות מבלבלת אך כאשר רוצים מיטה מותאמת לגיל הרך מחפשים דווקא את המיטות מעץ מלא. וזאת מאחר ומיטת ילדים מעץ מלא תחזיק מעמד שנים רבות אבל דווקא הילד המתוק יגדל במהירות רבה וידרוש מיטה שתתאים למידותיו החדשות ולכן חשוב לצפות את הנולד ולחפש את מיטת הילדים שתוכל ללוות את המשפחה עשרות שנים גם כשהילדים כבר גדלו. כדי לעמוד במשימה זו יש משמעות רבה לעיצוב הנקי והאסתטי של המיטה החדשה שאתם קונים.

מיטת ילדים מעץ מלא - דגם אור - רהיטי ברזילי


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    איך צריכה להיראות מיטת הילדים המושלמת?

    לכל ילד יש אישיות משלו ולכל ילד יש חלום למיטה מעוצבת ונוחה שתתאים לחדר השינה המועצב שעיצבו לו הוריו. אנחנו כהורים לא רוצים להתפשר אלא לשלב בין המיטות המעוצבות והטובות ביותר ובין העיצוב הצעיר של חדרו של הילד. עיצוב חדר ילדים יכול להיעשות על ידי הדבקת מדבקות קיר מעוצבות, בתאורה של החדר, וילונות ועוד אך כאשר מגיעים לשולחן הכתיבה, מיטת ילדים ולריהוט חשוב מאוד שאלו ישתלבו היטב בעיצוב שבחרתם אך גם בעיצובים נוספים שאולי תבחרו לילדים גם בעתיד.

    התאמת המיטה לעיצוב החדר יכולה להיות משימה לא קלה בהכרח, ניתן למצוא כיום מיטות בכל צבע, צורה, מידה אבל אם אנו רוצים מיטה מושלמת חשוב שמעבר להתאמה למראה הכולל של החדר גם ננצל את שטח המיטה במלואה כך שאת כל החפצים נוכל להחזיר בקלות לאחר שימוש תוך שמירה על חדר נקי ומסודר. כדי לעשות זאת עלינו לחפש מיטה שמתחתיה ניתן יהיה לאחסן את המשחקים הרבים של הילדים וכמובן גם לשלוף החוצה מיטה נוספת ללילות בהם הילדים מארחים חברים. מיטת הילדים המושלמת צריכה להיות בצבעים בהירים אך נעימים. כך לדוגמה צבעי לבן, ושמנת, ואם רוצים להוסיף צבעים נוספים , שיתנו אווירה צבעונית יותר בחדר רצוי להוסיף צבעים במגירות בלבד כגון כחול סגול ירוק בהיר , אפור בהיר ועוד ..

    מיטות ילדים במבצע - דגם גל

    ניתן לעצב את חדרי הילדים בצורה כזו שתתאים לבנים ולבנות. בעוד בנים יאהבו מיטות ופינות עבודה סימטריות וישרות הבנות ישמחו לקבל פינה לשיעורי בית בה יש עיצוב ייחודי בסגנון פרובנס או בעיצוב גלי כך שלחדר יהיה יותר אישיות וחמימות. עיצוב ייחודי ברהיטים יכול להתאים לכל הגילאים כך שנערות שרוצות במיטה עם עיטורים או בשידת איפור פרובנס בהחלט יוכלו להשתמש בהם גם כאשר הן יתבגרו מעט.

    מיטת נוער - דגם עדי מהסדרה הלבנה

    ברהיטי ברזילי יש לנו כמה מיטות ילדים מעץ מלא שיכולות לעניין אתכם:

    מיטה מדגם אור – מיטת ילדים בעיצוב יוקרתי!

    מיטה מדגם דנדן – מיטת ילדים בעיצוב ייחודי.

    מיטת קומתיים מדגם נועם – מיטת ילדים מקסימה  

    מיטת ילדים מעץ מלא שנרכשת עם ראיה קדימה תספק לכם את המענה הטוב ביותר למשך שנים רבות ותגרום לילדים אושר רב כאשר הם קופצים למעלה ולמטה על המיטה מבלי חשש שהמידה תשבר או תיסדק. השקעה במיטה מעץ מלא תהיה יקרה יותר אך כמו כל רהיט, האיכותיים תמיד עולים מעט יותר ולפעמים היקר משתלם וזול בהרבה. בהצלחה

     

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *