לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
owl-tree2

טיפים לעיצוב חדרי ילדים: 20 טיפים לקישוט ועיצוב חדר ילדים!

ריכזנו עבורכם 20 טיפים לעיצוב חדרי ילדים. טיפים שלא מתייחסים לריהוט חדרי ילדים אלא לאופן בו ניתן לסדר חדר ילדים בצורה המיוחדת ביותר. כדי ליהנות משלל טיפים אלו מומלץ לבחור רהיטים בצבעים בהירים ונקיים שיתאימו לשנים רבות גם כאשר הילד גדל והקישוטים ועיצוב החדר משתנים.

להלן הטיפים:

1. מומלץ לעשות שימוש בצבעים מרגיעים ונעימים לקירות חדרי הילדים. חדר בעל קירות צבעוניים אך גם מרגיעים ישמח את הילדים אך גם יאפשר להם להירדם בשקט בלילות.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    2. כדי להרשים את הנכנסים לחדר ניתן להגדיל תמונה של הילדים ולבצע חיתוך מדויק של התמונה כך שהתמונה תתחלק שווה בשווה לארבעה מסגרות שונות שיחד מרכיבות תמונה מלאה.

    3. אם ילדכם אוהב לצייר על הקירות ואו נמשך לאמנות שיקלו לתלות לוח מחיק או לוח גיר על אחד הקירות בחדר. כך החדר הופך לאינטראקטיבי ומיוחד במינו והילד יכול ליהנות כאוות נפשו.

    4. קנו שידה עם מגירות בצבעי בסיס כלבן או שמנת וקשטו את ידיות המגירות בסרטים צבעוניים שמוסיפים הרבה צבע וייחודיות ללא עלות וניתנים להתאמה בכל גיל.

    5. עצבו את חדר הילדים ברהיטים דו שימושים (רהיטים בהירים ונאים) בהם תוכלו להשתמש גם כאשר הילדים יגדלו במשרד או בחדר אחר בבית.

    חדר ילדים דגם עידו
    חדר ילדים דגם עידו

    6. צרו פינה חמה בחדר לשעות קריאה משותפות שלכם עם הילד, שימו בחדר כורסה או פוף נוח לצד ספריה נמוכה ונגישה עם מיטב הספרים שילדכם אוהב.

    7. חפשו נקודה בחדר בו ניתן לתלות חוט דק ושקוף עליו ניתן לתלות את עבודות הילדים כך שהן יהפכו לחלק מעיצוב חלל החדר וימלאו אותם בגאווה.

    8. תלו מסגרות שקופות מזכוכית שקופה או מעץ לבן על הקירות בהם תוכלו להוסיף ולהחליף בכל תקופה תמונות בהתאם לקצב ההתפתחות והגדילה שלהם.

    9. הוסיפו לילדים מתלה עם כיסים על דלת הארון בו יוכלו להוסיף פרטי לבוש קטנים ומגוון חפצים קטנים שנוטים ללכת לאיבוד.

    10. צרו מיקום שקט בחדר שמיועד אך ורק למשחקים, מקום בו הם יכולים להתפרע עם עולם דמיוני תוסס ומרגש מבלי שאף אחד יפריע להם.

    חדרי ילדים ונוער - מיטות ילדים מעץ מלא
    חדר ילדים בן – בן

     

    11. נצלו את דלתות הארונות בחדר הילדים כמקום שימושי לתליית תמונות, מראות, לוחות משחק ועוד שפע של יצירות כך שיפתחו את היצירתיות.

    12. במידת האפשר צרו לילדכם פינת למידה ועבודה בדיוק כמו למבוגרים. מקום בו יש שקט וניתן להתרכז בשיעורי בית ובמשימות לבית הספר.

    13. היעזרו במדפים פתוחים ונוחים לגישה עליהם ניתן להוסיף קופסאות עם תוויות לכל סוגי המשחקים, היצירה וכל הדברים המעניינים ביותר.

    14. נצלו כל מקום בו ניתן לאחסן חפצים. בחרו מיטה עם אחסון מתחתיה או מיטה שמשלבת ארון כך שהחדר יוכל להיות תמיד נקי.

    מיטה בעיצוב אישי - שמנת ויולט
    מיטה עם אחסון מתחת

     

    15. עשו שימוש בארגזים ריקים, קופסאות מזון ריקות ובשלל כלים נוספים בהם ניתן לאחסן חפצים במהירות ובזול.

    16. אם יש לכם צעצועים גדולים שלא יכולים להיכנס למדף רגיל נסו להסתיר אותם בעזרת ווילון קטן שיסתיר את הצעצועים כאשר הם לא בשימוש.

    17. חישבו מחוץ לקופסה כאשר זה מגיע להתקנת מתלים על הקירות. חשוב להיעזר במתלים צבעוניים ושעליהם ניתן לתלות גם משחקים שונים.

    18. ציירו על הקיר סרגל גדילה ייחודי כדוגמת ג'ירפה עם צוואר ארוך עליו בכל תקופה מסמנים את הגובה החדש של הילדים.

    19. במידה ומדובר בחדר של ילדה או נערה צעירה ניתן לקשט את השידה בחדר עם סרטים ובדים צבעוניים.

    20. היעזרו בקוביות עם אותיות כדי לעצב את שם הילדים על מדפי החדר כדרך ייחודית ומיוחדת לסמן טריטוריות בחדר הילדים.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *